Nabídněte svým klientům maximum. Výhodou klasického finančního poradenství je to, že si klient může vybrat. A vy mu s tím pomůžete. Nabídnout klientovi širokou škálu finančních institucí je tak víc než nutnost.
Proč by jinak chodil za vámi? To si může zajít do své banky a vaši pomoc nebude potřebovat.
Desítky finančních institucí
Právo volby je dnes standard. Někteří z nás zažili doby, kdy byly v obchoďáku jen jedny kachličky, možná dvoje. Výběr tak byl velmi jednoduchý. Dnes ale máte na výběr ze stovek firem, vzorů velikostí. Kam tím mířím? I ve finančím poradenství je běžné dát klientovi právo volby. Banky, pojišťovny, spořitelny, investiční skupiny. Klient bude překvapen, jak si může vybírat.
Zdůrazněte svou důležitost
Právě i díky výběru zdůrazníte svou důležitost. Každé odvětví si zaslouží specialistu. Průvodce, který klientovi nebo zákazníkovi poradí, co by si měl vybrat. Proč zrovna tohle? Jaká je přidaná hodnota? Paradoxně široká škála produktů a služeb nám finančím poradcům pomáhá. Pomáháme lidem vyznat se v tom, čemu sami nerozumí.